*Stockholm*

I onsdags kom min älskade lillasyster o mosters lilla prins hit!! *glad*
Dom vart kvar här hos mig tills på fredag fm..
Då stuva dom in sin packningen och även min i bilen och Sthlm var nästa mål! :D

På fredag kväll vart de party!!!!!!!!!!!!
Emma Malin E o Jag på "golden hits"..
Meeen dra mig baklänges.......lääängesedan jag hade såååå roligt!!
Vilken lyckad kväll..kanon kul va de..synd bara att tiden gick såå förbannat fort :(
Hann ju inte mer än in så var de slut o stängt och vi skulle åka hem :(

Lördagen vart sååå lugn..gjorde inte många ryck då inte..
Följde iofs familjen på Willys för dom hade storhandling på schemat!
Men de va de ända som hände oxå :)

Söndag 10.30 mitt tåg till Söderhamn lämnar stationen :(
Så nu är jag hemma i vardagen igen :)

TACK o TACK för denna helg systra o Linus..
Sååå glad att jag har er!!!!!!!!!!

Love/Kiss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0