Loong time :)

Ojojoj..har inte tid att uppdatara här känns de som..
Meen ska väl skriva nån rad då iaf..eftersom jag har regelbundna läsare som saknar uppdateringar från mitt liv..hahaha!!
Har såå mycke att stå i och fixa här hemma :)
Har nu fått min lgh för mig själv igen..känns skönt!
Så de är en hel del att möblera om fixa till..men..de hör ju iofs till ett av mina största intressen att fixa hemma!!

I fredags va de FÄST..kul kul..
Jag Malin o Ylva tog våra flarror och åkte till Åsa..
Där vart de mycke fniss o tok..såå jävla kul!
Sen drog vi ner på statt..vilket inte va lika roligt som vi hade tänkt oss..lite folk där..
Antar att vi skulle ha tagit festen på lördagen ist!!

Resten av helgen har jag som sagt var bara vart hemma o fixat..
Jag har varit här hemma HELT själv och de har varit KNÄPP tyst..
Helt underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hehehe..lite konstig jag :)

Vatr inte många rader..men men alltid något..
Ska iaf försöka bli lite duktigare på att uppdatera :)
Nu är de NATTI NATTI..såå trött!!

Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0