God kväll..

Prata nyss med systra..
Hon satt o la in nytt inlägg i sin blogg..
Blev "tvingad" att skriva några rader innan jag gick ner och la mig.....hon stackarn kikar in på min blogg varje dag (säger hon iaf) meen sällan några nya inlägg :(  Sa ju att jag var dålig på sånt här..men men jag SKA försöka bättra mig!!

Kolla precis in henne nya inlägg..........sååå fint ni verka haft de på er "utedag" :)
Meeen..vad har du för jacka?????
Ser snygg ut..vill jag oxå ha :( hehe!!

Vad har hänt här då.......
* Lillkillen har varit lite dålig..varit hemma från skolan mån-tis..men idag har han vart o lekt av sig lite + att han har varit på fotbolls match..tyvärr fick han inte vara utespelare idag utan han fick hålla sig i målet pga "bröstet" astman som sätter stopp för mycke spring just nu :(
* Bruden har idag varit till frissan.....
Vart sååå fin :)
Men de tycker hon inte själv :(  -Jag tänker INTE gå till skolan så här i håret!!!!!!!!
-Men får jag färga om underhåret så går jag väl till skolan då!!!!!!!!!! (undrar om hon börjat med utpressning) :S
Såå så blev de..klippning och färgning......hoppas bara att hon är nöjd nu då!

Näää nu har jag iaf fått ner några rader..
-"De kommer mera"....meen inte just nu :)

God natt sov gott!!!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 22:40:16
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0