Barnledig...

Japp denna helg är jag barnledig..
Meen..VAD ska man hitta på??????

Igår gjorde jag inte mycket..va med min vän Veronika ner på stan och ut på e-center en svän..sen hem..sen va jag iofs ut till pappsen en snabbis..sen hem o glodde lite på tv och sen hopp i säng!

Idag vakna jag vid 10 tiden..upp i lugnan ro o käka lite frulle..sen begav jag mig till kusin vitamin (Sofia) för att följa henne ner på stan för att hon skulle kolla in nån ny partyblåsa till kvällen (matstaffeten för henne)..
Sen for jag med dom (Sofia-Marcus) på Aspendos och käka pizza..MUMS!!
Och nu sitter jag här hemma igen..........inte klaga..jag tycker faktiskt de är otroligt skönt att inte göra nåt spec och bara ta de lugnt..MEEN i detta väder hade de ju inte varit helt fel med en god vän och ett par öl..hehehe!!!

Nää detta går inte....
Måste hitt på nå....
Höres sen....

Tjillivippen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0