Villa spanat :)

Japp..
Idag var jag och Bror på en visning i Vågbro..
En sånn perfekt lite villa till mig och barnen..
Enligt vad som sågs/sas på internet iaf!!!!!!!!!!
Meen..NEJ!!
OJ vad jobb..den var med källarvåning..och den hade inte drenerats :S
Och så som de då blir...........FUKT!!
De första man skulle vara tvungen till att göra var att drenera om hela huset!!
Inget för mig alltså..
Nåja..kan ju kanske dyka upp nåt annat bra i framtiden :)

Idag åkte Frida hem till pappsen efter skolan..
Meen..såå tyst o tomt de blir här :S
Älskar dig mitt lilla hjärta..de bästa jag har!!

Nu ska jag kila och hämta Therese från träningen..

Ha de gott..


Kommentarer
Postat av: frida din dotter

hej fin blogg :D

titta på min

fctp.blogg.se

2009-01-16 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0