Tjiillivippen..

Idag har de inte blivit nån morgon vila..
Såå trött nu jag!
Imorse efter jag lämnat barnen på skolan åkte jag ner o hämtade min kära mormor och skjutsade henne upp på sjukhuset..hon skulle upp och ta en massa prover..och sen skulle hon så bestämmt ta en taxi hem..för de där kunde ta såå låång tid såå :)
Så jag for då hem och slängde i mig lite frukost och sen hade jag o min far ett möte att passa 10.00..
Efter mötet for jag ut på coop o köpte sandpapper o färg :) börjar klia i fingrarna nu..vill ha lite förnyelse här hemma..haha!!
På vägen hem slant jag in till fasters lilla bäbis o pussades lite..hans mor o far fick även bjuda på en kopp kaffe!
Meen sen när jag var hemma igen satt jag direkt igång med mitt projekt :)
Bara till att börja sandpappra mina "barstolar" o "pelarbord"..de skulle längre inte vara gröna utan de ska nu vara VITA!!
Även en vägghylla och en "krokhängare" följde med på målningen :)
Filip hakade sen på Alexander hem efter skolan..såg knappt skymten av dom 2 nåt här hemma..dom ute o lekte hela tiden..(förutom max 5 min då dom slängde i sig lite käk)..när de sen var dax för Filip att åka hem vela Alex såå gärna följa med honom..så deras lek fortsatte drygt 1 timme till ute hos Filip :) 
Jaaa de är väl i stort sett så min dag har sett ut idag :)

Usch vad trött jag är..vet fan inte vad jag sitter o skriver ens..hahaha..illa!!
Sov gott mina nära o kära..

Kommentarer
Postat av: lisa

hoppas du haft en bra dag! ;)

2008-04-22 @ 22:42:04
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Emma

Duktig du e som donar å fixar!

2008-04-23 @ 15:37:46
URL: http://www.lowesmammas.blogg.se
Postat av: Emma

Men nu får du skriva snart!!!! Inne här varje dag jhu!;)

2008-04-28 @ 09:57:22
URL: http://www.lowesmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0