Money :s

Usch usch usch..fy fy fy..
Igår small de till i min postlådan..bilskatten på så där en 1300 spänn..inte glad vart jag då :(
Sen idag skulle jag åka och hämta Alexander på skolan..vi skulle till tandläk kl 15..
Kilar ner till bilen straxt efter 14.30..
Bil faan skapet var tvär dött!!
Inte ett tecken på att vilja starta..
Meen så precis kom min älskade vän..Veronika..så hon fick skjutsa mig o hämta killen o sen ner till tandläkaren..
När vi var färdiga där..stog Bror o väntade på oss :D
Så hem for vi och började leta "felet" på min bil..
Batteri jävel..tvär dött!!
Hmm 1200 kronor gick de på..
KUL när man har såå mycket pengar..och liksom inte vet vad man ska göra med dom..ELLER INTE!!

Nåja..hoppas att vi överlever på nåt vis iaf ;)
Sov gott mina vänner..


Kommentarer
Postat av: Emma

De e tur att du e så ekonmisk som du e ialf! Du har alltid kunnat hantera pengar till skillnad från andra i familjen ;)
Det ordnar upp sig snart ska du se!
Nu ska jag kolla på huset du kikat på=)

Love you sis!

Lill sis

2008-04-17 @ 16:21:37
URL: http://www.lowesmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0