Helgen..

Såå nu har även denna helg gått..
Shit så fort de går!

I fredags gjorde jag inte mycket..var iofs på ännu en visning :)
But no comments..hehe!!
Sen var jag bara hemma o softade i soffan och kolla tv..

Lördagmorgon kl 8,00 ringer klockan..
-Upp och hoppa..Valbo nästa!
Jag, Malin Ljusberg + hennes dotter Frida, Therese o jonna de var vi som packade in oss i min lilla pärla o stack..
Väl där nere började vi med "Owes" (inget speciellt fynd gjordes)....sen fortsatte vi till IKEA vilket vart "lite" dyrare :)
jag hitta klädhängare 2 st.. soffbord.. korg.. bla bla mmmmm..
Sen efter att vi gjort även en snabbis i köpcentrat for vi hem med väldigt trötta ben :)
Hemma..slängde ur mina prylar från bilen och fortsatte till Åsa för att göra henne sällskap framför tv..mycket trevligt!

Söndag..TOPPEN väder!!
Synd bara att jag har KAOS på min baksida..asså då menar jag verkligen KAOS oxå!!!!!!!!!!!
Finns inte en chans i världen att börja tänka på att få ut mina trädgårdsmöbler :(
Meen meen..SNART..har nedräkning!!
Jag o Therese for då ist ner på stan o sola............i solariet :) hehe!!
Sen kom min vän Malin hit och fika med mig..nice nice!!
Och nu har min kille nyligen kommit hem efter en helg i Kolsta..
Oroväckande tyst här ute på baksidan..måste kila och kolla vad han gör där..hmm!

Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0