God morgon..

Såå skönt med sov morgon idag :)
Alexander hade såå tråkigt igår em så han slog en signal till farmor o farfar..
-Får jag komma?
Innom 30 min var farfar här och hämtade honom..
Antar att de va Nintendo wii som lockade..haha..
Iaf så blev han ju oxå kvar hos dom över natten..

Så igår kväll passa jag då på att åka till min vän Åsa..hahaha..sååå trevligt vi hade!!
Massa kaffe och "took" mycket snack..
Är såå glad att vi har fått upp kontakten igen :D

Idag händer de inte mycket tror jag..
Ska väl invänta min lillkille..
Ska väl oxå kolla upp vad min Frida har för planer för dagen..de kan vara mycket de kan jag lova..hahaha!!!
Ikväll blir de iaf tv o mys o lite snacks kanske :p
Körslaget.........heja BROLLE!!!!!!!!!

Ha en bra helg mina vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0